Логотип

Ківерцівський фаховий
медичний коледж

Ківерцівський фаховий
медичний коледж

Міжнародна співпраця коледжу — внесок у збереження ментального здоров’я

Ківерцівський фаховий медичний коледж уклав Меморандум про співпрацю з французькими партнерами: Humacoop-Amel France, Enfance Réseau Monde-Services та благодійною організацією «Творчість заради життя».

Близько двох тижнів тому до коледжу завітали поважні гості з Франції:

•Леслі Фокс — координаторка проєкту НУО Humacoop-Amel;

•Ніколь Дагніно — професорка сучасної літератури; продюсерка аудіовізуальних освітніх документів,

•Ярослава Колодій — тренерка, фасилітаторка гуманітарних програм;

•Філіп Валс — клінічний психолог, засновник Enfance Réseau Monde-Services;

•Жан-Батіст Фрапа — кінорежисер.

Французькі партнери давно займаються допомогою дітям, які постраждали від воєн у різних країнах світу, і Україна не залишилась поза їхньою увагою. Гості презентували унікальну програму «Гра та Правила Гри» — інноваційну методику, яка поєднує ігрові практики з усього світу. Програма спрямована на створення безпечного простору для розвитку та адаптації дітей і дорослих у кризових умовах, а також сприяє їхньому фізичному, психологічному та соціальному благополуччю. Ігрова діяльність виконує важливу функцію психологічного розвантаження та може стати ефективним інструментом реабілітації після травматичних подій.

Під час візиту французькі фахівці ознайомилися з діяльністю коледжу, поспілкувались зі здобувачами освіти, поділились власним досвідом впровадження програми в інших країнах та провели майстер-клас із застосування ігрових практик.

Підписання Меморандуму започаткувало тісну співпрацю між коледжем, НУО Humacoop-Amel, Enfance Réseau Monde-Services та БО «Творчість заради життя». Відтепер елементи програми «Гра та Правила Гри» інтегруватимуться в навчальні дисципліни психологічного спрямування. Це важливий крок у напрямку збереження та покращення ментального здоров’я здобувачів освіти. Крім того, вивчення ігрових методик та усвідомлення їх впливу на психологічний стан дозволить майбутнім фахівцям ефективно застосовувати ці знання у професійній діяльності — як у роботі з дітьми, так і з дорослими пацієнтами.

Поділитися:

Facebook
Telegram

Написати нам