- Деталі
-
Категорія: НОВИНИ
-
Опубліковано: 30 травня 2018
-
Перегляди: 2207
Україна… Духовність….Скільки проблем, завдань, порухів душі відображено в цих поняттях, скільки життєвих ритмів об’єднують вони. Саме література формує духовність нації. У цьому вкотре переконались усі, хто 14.03.2018р. відвідав відкрите заняття з української літератури за темою: «М. Куліш. Життєвий та творчий шлях. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості у комедії М. Куліша «Мина Мазайло»».
Вдалим був презентаційний супровід заняття. Ольга Миколаївна зуміла створити ситуації зацікавленої комунікації, у ході яких студенти: Марія Сяська, Анастасія Мохнар, Вікторія Тарасюк, Надія Приходько оцінювали власне бачення проблематики твору, співвідносили твір з подіями сьогодення.
Студенти-першокурсники, з’ясовуючи особливості процесу українізації 20-х років минулого століття, замислились над проблемою, яка не втрачає своєї актуальності і нині. Що ж відбувалось тоді з Україною, якщо люди відмовлялися від свого роду, коріння, нації! Чому рідна мова стала пасербницею у своєму ж домі і на своїй землі опинилась на задвірках? Ця проблема дуже хвилювала Миколу Куліша і пройняла студентські душі.
Тетяна Дукач, Наталія Дьордяй, Дмитро Рура, Карина Котлярчук констатували, що драматург поставив перед собою завдання пробудити почуття національної самоповаги, сприяти відродженню мови, духовності. Викладач вдало впровадила новітні методики навчання, використала технологію «шість капелюхів, що думають». Опинившись під полями кожного з них студенти створили рекламу за комедією «Мина Мазайло», охарактеризували персонажів, визначили актуальність комедії.
У підсумковій бесіді першокурсники стверджували , що твір спонукає думати над тим, як відстояти мову, культуру, історію, як відродити Україну. Лариса Демчук, Галина Маркелюг, Наталія Жданюк, Матвій Панасюк з прикрістю констатували, що й зараз живуть такі «мазайли», які соромляться свого походження, своєї нації.
Професійна майстерність Ольги Миколаївни дозволила створити своєрідну атмосферу співробітництва, толерантності, співпереживання
Заняття засвідчило, що викладач спонукає студентів до самостійних суджень, учить аргументувати власну точку зору – саме в такі моменти формується громадянська свідомість, духовність нації.