Логотип

Ківерцівський фаховий
медичний коледж

Ківерцівський фаховий
медичний коледж

Відкрите заняття з англійської мови за професійним спрямуванням

     29 листопада 2017 року у коледжі відбулося відкрите заняття з англійської мови за професійним спрямуванням з теми “Серцево – судинні захворювання. Запобігання серцево – судинним захворюванням. Пасивний стан.” Заняття проводилося у II групі IV курсу за спеціальністю “Лікувальна справа” викладачем Островською Оленою Олегівною.

    Тема відкритого заняття є досить актуальною для кожного з нас. Слід відзначити, що викладач зуміла вміло поєднати тему захворювань серцево – судинної системи та їх профілактики з життєвим досвідом студентів. Різноманітність форм та методів роботи на занятті були спрямовані на досягнення поставленої мети.

     29 листопада 2017 року у коледжі відбулося відкрите заняття з англійської мови за професійним спрямуванням з теми “Серцево – судинні захворювання. Запобігання серцево – судинним захворюванням. Пасивний стан.” Заняття проводилося у II групі IV курсу за спеціальністю “Лікувальна справа” викладачем Островською Оленою Олегівною.

    Тема відкритого заняття є досить актуальною для кожного з нас. Слід відзначити, що викладач зуміла вміло поєднати тему захворювань серцево – судинної системи та їх профілактики з життєвим досвідом студентів. Різноманітність форм та методів роботи на занятті були спрямовані на досягнення поставленої мети.

    Олена Олегівна мала позитивний контакт з аудиторією, вміло активізувала роботу студентів на занятті, спрямувавши їх навчальну діяльність у необхідному руслі. Розроблені завдання були не тільки актуальні та цікаві, а й спрямовані на розвиток комунікативних вмінь та навичок студентів. При створенні методичної розробки заняття викладач використала автентичну Британську літературу. Наочність та відеоматеріали, вдало підібрані викладачем, сприяли зацікавленості студентів у вивченні матеріалу. Студенти розробили інструкцію як доглядати за своїм серцем та запобігти серцево – судинним хворобам.

     Аналізуючи заняття, студенти висловлювали свої думки з теми, виконували інтерактивні та граматичні вправи у вигляді гри, розповідали про потік кровообігу у серці, писали диктант. Викладачем була організована робота у парах, де досліджувалися буклети щодо серцево – судинних захворювань, їх симптомів, факторів ризику та методів профілактики. Студенти проявили здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел та застосували здобуті знання у практичних ситуаціях.


{phocagallery view=category|categoryid=21|limitstart=0|limitcount=0|displayname=0}

 

 

 

 

Поділитися:

Facebook
Telegram

Написати нам